:: LUARBIASAkan yang BIASA ::



SELAMAT DATANG diucapkan kepada semua pengunjung
Warna-Warni Pensyarah Baru.
Saya akan muatnaik ceritera terbaru mengikut kesesuaian masa.
Sila tinggalkan jejak anda di ANJUNG BICARA...

Sekian,Terima Kasih


Kunjungilah LAMAN WEB IPTHO. Klik di sini

Saturday 23 April 2011

PWTC : Pesta Buku 2011

 23 April 2011 – Sabtu
Pesta Buku 2011- PWTC

Hampir 30 orang pensyarah IPTHO  telah ke Pesta Buku 2011 di PWTC. Para pensyarah tersebut adalah mewakili jabatan dengan kepakaran dalam bidang masing-masing.  Ini bertujuan untuk memilih buku-buku yang bersesuaian bagi tujuan rujukan para pelajar Institut di perpustakaan.


Menuju ke PWTC

Mulai Jam 6.30 pagi, semua berkumpul di Astaka, Unit Gerko untuk menaiki bas IPTHO. Ada juga sebahagian pensyarah yang menaiki kenderaan sendiri dengan membawa keluarga masing-masing ke arah tuju yang sama. Masing-masing mengambil tempat di dalam bas.

Mengalas Perut

Hampir jam 9.00 pagi, kami singgah di Hentian R&R Air Keroh Melaka untuk bersarapan bagi mengisi perut yang semakin ‘berkeroncong’. Kami memulakan perjalanan pada jam 9.30 pagi setelah 30 minit untuk mengalas perut dengan sedikit kuih-muih.

Tiba di perkarangan PWTC

Tiba di PWTC hampir jam 10.45 pagi. Beberapa orang pensyarah yang menaiki kenderaan sendiri telah  tiba lebih awal di sana. 
Sibuk memilih buku 

Sempat bergambar di hadapan Cambridge
Pn Nuri telah membentuk beberapa kumpulan untuk kami mengikuti pegawai pemasaran bagi syarikat EDU Resources Enterprise. Ini bertujuan untuk memudahkan urusan pemilihan/ cadangan  buku-buku yang bersesuaian untuk Pusat Sumber IPTHO.
Terserempak dengan "Abg Jem"
tatkala mengalas perut di Hotel Pan Pacific
Bersama Khaled Salleh sewaktu menantikan kehadiran bas IPTHO untuk pulang.

 
Pulang, marilah pulang..

No comments:

Post a Comment