:: LUARBIASAkan yang BIASA ::



SELAMAT DATANG diucapkan kepada semua pengunjung
Warna-Warni Pensyarah Baru.
Saya akan muatnaik ceritera terbaru mengikut kesesuaian masa.
Sila tinggalkan jejak anda di ANJUNG BICARA...

Sekian,Terima Kasih


Kunjungilah LAMAN WEB IPTHO. Klik di sini

Tuesday 5 April 2011

MODERASI : Kerja Kursus

05.04.2011 - Selasa

Jam 2.30 petang, aku ikuti taklimat berkaitan moderasi kerja kursus di bilik rehat dalam jabatan Ilmu Pendidikan.

Kerja Kursus GP PISMP yang telah dipungut.
Terlalu asing aku rasakan apabila mengikuti taklimat tersebut apabila konsep yang diamalkan cukup berbeza dengan pengetahuan sedia ada aku. Nampak gayanya, Ketua Penyelaras Moderasi dan Penyelaras subjek yang diajar cukup membantu dalam meningkatkan pengetahuan berkaitan konsep moderasi tersebut.

Taklimat Moderasi Kerja Kursus mengikut mata pelajaran.
Semoga, pada masa akan datang, pasti dapat aku laksanakan sebaik mungkin sebagaimana pensyarah senior berkaitan hal tersebut. InsyaAllah.

Pensyarah Senior menunjukkan tatacara penggunaan mesin photostat.
Nukilan : Azlanlin

No comments:

Post a Comment